
HYVÄ TYÖ! – kampanja on sosiaalisen median kampanja, jonka tarkoituksena on herättää ihmisiä pohtimaan omaa työhyvinvointia ja sen edistämistä. Kampanja toteutetaan 2.-12.5.2017. Kampanjan toimeksiantajana toimii Tiedosta – hanke.
Kampanja toteutetaan Facebookissa, Instagramissa ja tässä blogissa. Kampanja sisältää ajatuksia herättäviä kuvia, videoita ja blogitekstejä. Kampanjan aikana seuraajat kannustetaan pohtimaan ja edistämään työhyvinvointia kymmenen erilaisen haasteen avulla. Blogiteksteissä eri alojen työntekijät pääsevät kertomaan, miten he pitävät huolta työhyvinvoinnistaan yksilön ja yhteisön tasolla.


HYVÄ TYÖ! -kampanjan tekijät
Jaana Torn on 35- vuotias opiskelun, työelämän ja lapsiperheen ruuhkavuosien keskellä tasapainoileva sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ammattilainen ja viittä vaille valmis sosionomi. Perheeseen kuuluvat puoliso, neljä ihanaa lasta ja pari kissaa.

Terhi Venäläinen on 30 -vuotias työelämän, perheen ja ruuhkavuosien allonharjalla surffaava Tradenomi (AMK) ja viittä vaille valmis Sosionomi (AMK). Perheeseen kuuluvat kaksi leikki-ikäistä lasta, puoliso ja ihan liian monta pölykoiraa.
Hyvä työ-kampanja herättää ihmisiä pohtimaan, miten työhyvinvointia voi edistää pienillä arjen teoilla. Kampanjan tilaaja on Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Tiedosta- työhyvinvointia ja tuottavuutta –hanke. 1.1.2017–31.12.2018 toteutettavaa hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto Etelä-Savon ELY-keskuksen kautta.